maandag 6 juni 2016

Drink voorraad

Dochter en ik drinken de laatste paar maanden erg veel water. Het is lekker en goedkoop.
Maar in de zomer is iets zoets af en toe wel erg lekker.

Als ik goede aanbiedingen zag, heb ik ze steeds meegenomen. De helft ging naar de keuken, en mocht gedronken worden, de andere helft heb ik in de kelder gezet, en dochter verteld dat ze daar niet aan mag komen, het drinken in de kelder is voor de zomervakantie.

Omdat vandaag en morgen de limonadesiroop waar ik gek op ben nog in de aanbieding is (1+1 gratis), had ik weer een reden om bij mijn voorraad te kijken.
Ik heb nu 8 pakken taksi staan, 20 flesjes fruit shoot, en 4 bussen siroop. Ik ben tevreden over die voorraad.

Laat de zomervakantie nu maar komen :-)

2 opmerkingen:

  1. Wat zomers ook lekker is, is fruitwater. Gewoon wat fruit, aardbeien, of appel, in water doen en dagje laten staan. Of savonds maken voor de volgende dag.
    Wil je er wat pit in, dan doe je er stukje gember bij. Zelf heb ik muntplanten die zich lekker uitleven in mijn tuin, en is voor mij een verse muntthee, en afgekoelde muntthee ook heel lekkere zomerdrank.

    Groet,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Slim idee om de helft in de kelder te zetten. Fijn idee ook zo'n voorraadje.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen