woensdag 15 juni 2016

Operatie

Vandaag was het een grote dag voor mijn zusje, haar galblaas ging eruit. Omdat ik vrij had, had ik aangeboden vandaag op haar kinderen te passen. Samen met de hulp van mijn broertje, die ons heen en weer gereden heeft.

Zeven uur vanochtend stonden de kinderen voor de deur. Vooral mijn nichtje was van slag, ze snapte er helemaal niks van dat haar moeder er niet was. En al helemaal niet meer nadat we mijn neefje en dochter naar school hadden gebracht.

We zijn naar de ikea gegaan, ik wou twee tafeltjes voor naast de bank, en ik had er de vorige keren dat ik er was een goedkope gezien. Ze hadden ze nog steeds, voor 10 euro per stuk.
Nichtje heeft een ijsje gehad, waarna ze heel lief er ook één wou bewaren voor mijn neefje en zusje.

Nadat neefje en dochter ook weer van school waren speelde ze met zijn drietjes heel leuk hier. 
Ik had mijn zusje beloofd dat ik met de kinderen bij de mac zou eten. Dat was het makkelijkste met drie kinderen die alle drie niet heel erg makkelijk zijn met eten. En voor mezelf, twee kleintjes zijn toch best wel vermoeiend.

We hebben net de kinderen weer terug gebracht naar mijn zusje. De operatie was goed gegaan, en ze hoefde niet te blijven.
Ik ga weer bijkomen, de rust is heerlijk. En ik weet meteen weer hoe fijn het is dat dochter al een stuk groter is.

2 opmerkingen:

  1. Sterkte voor je zusje.De ingreep zelf stelt niet zo veel voor maar je kunt er nog lang last/bijwerkingen van hebben nadat je galblaas eruit is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja met weer gaat eten is het nog lang oppassen.

    Als ze met een kijkoperatie is geholpen kan het inderdaad erg snel goed gaan. Bij mijn dochter was dat ook in de planning maar werd helaas toch een gewone en dan duurt het wel wat langer allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen