maandag 20 juni 2016

Vulling

Gisteravond kwam dochter bijna in paniek terug van de wc: haar vulling was uit haar kies. Toen ik keek zag ik dat het één van de vullingen van de vorige keer was. Ze had er niet echt pijn aan, wel was het gevoelig. Voor de zekerheid heb ik haar een zetpil gegeven (paracetamol wil ze niet), en ze heeft een goede nacht naast mij in bed gehad.

Vanmorgen heb ik meteen de tandarts gebeld. Vandaag was haar eigen tandarts er niet, morgen wel. Ik heb ervoor gekozen om morgen te gaan. Dochter vertrouwd haar tandarts volledig, en de kans dat zij het gaatje weer mag vullen is groter dan als ze vandaag naar een vreemde tandarts moest.

Dochter heeft er weinig last van gelukkig. Op school heeft ze de zetpil gebruikt die ik voor de zekerheid had meegegeven.
Gelukkig kon ik op mijn werk twee uur vrij nemen, zodat ik met haar mee kan :-)

1 opmerking:

  1. Vervelend zeg zo'n vulling die loslaat. Maar fijn dat ze er weinig last van heeft.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen