woensdag 6 juli 2016

Dochters verjaardagscadeau

Omdat dochter volgende maand jarig is, wordt het voor mij tijd om na te gaan denken over haar verjaardagscadeau. En dat vind ik nog best wel een lastige.

Dochter wil geen tablet meer, want alles wat ze wil zien of spelen kan ook op haar telefoon, en dus vind ze een tablet (nu nog) onzinnig.
Dochter is gek op knuffels, maar daar heeft ze er nu nog meer dan 100 van (er zijn er al een hoop het huis uit).
Of barbies, maar daar heeft ze intussen ook meer dan 50 van.

Het is fijn dat dochter niet heel veeleisend is, maar nu was het wel handig geweest. Ik heb dochter gevraagd een lijstje te maken, met ideeën voor mij. Het is allemaal Barbie gerelateerd :-)

Ik denk dat ik dochter een jongensbarbie geef, die heeft ze nog niet. Ze wou ook kleertjes hebben, ik heb nu twee jurkjes gebreid, en een dekentje.
Ik heb gelukkig nog een maand om iets te bedenken :-)

7 opmerkingen:

  1. Misschien is een dagje uit naar zee met bv een goedkoop treinkaartje voor jezelf en voor haar een railrunner ook een leuk idee.
    grt marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad , een doe-kadootje is ook leuk en onvergetelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een keer naar een musical vonden mijn kinderen ook heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier hadden de kids ook altijd een bak met buitenspeelgoed.Skateboard, ballen, springtouw, elastieken, step, stoepkrijt, knikkers en knikkerpot.
    Voor de regenachtige middag spelletjes, Uno, Set, Halligalli, Regenwormen, Qwirkle en legpuzzels.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En iets voor sport? Mijn dochter is aan het begin van het sportseizoen jarig dus de keuze is reuze: nieuwe schoenen, nieuwe kleding, verbruiksmaterialen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geven jullie ook een feestje voor haar vriendinnen?
    Dat zou je ook las cadeau kunnen geven, en dan iets meer dan je van plan was.

    Een ander dagje uit dan jullie la doen lijkt me ook leuk idee. Dagje Antwerpen, spannend buitenland en dan Leonisdas bonbons kopen en op terrasje zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn dochters kregen op die leeftijd vaak een abonnement cadeau, bijvoorbeeld op de Katrien, of wat later op de Tina.
    Een vriendin gaf haar dochters een strippenkaart voor een aantal paardrijlessen.

    BeantwoordenVerwijderen