maandag 11 juli 2016

Een opruimdag

Vandaag had ik een dag vrij. Daar heb ik echt naar uit gekeken, een keer wat langer slapen. Dochter ging vandaag wel naar de bso, er stond vandaag zwemmen op het programma, en er was nog plek voor haar.

Iets voor negen uur had ik dochter naar de bso gebracht. Op de terugweg ben ik meteen boodschappen gaan doen. En eenmaal thuis ben ik begonnen met iets wat weer heel hard nodig was: opruimen. Vandaag heb ik de hele benedenverdieping onder handen genomen, volgende week heeft dochter nog een keer een dag op de bso als ik vrij heb, dan is de bovenverdieping aan de beurt.

'S middags toen ik klaar was, had ik nog ruim tijd over voordat ik dochter moest gaan halen. Ik ben nog een keer naar de supermarkt gereden om een paar appels te halen, en ik heb een appelcake gebakken als toetje voor vanavond. Een enorme verrassing voor dochter, normaal bak ik alleen een cake voor school of als ik toch bezig ben om iets te bakken voor de kerk.

Het was een lekkere relaxte dag. Hier was ik echt aan toe. Ook dochter heeft het heel erg leuk gehad, haar nieuwe bso-vriendinnetje was er vandaag ook, en samen hebben ze de hele dag lekker gespeeld. Het was een goede dag!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk een dagje de tijd aan jezelf ook al doe je huishoudelijk nuttige dingen. Kan het weer even tegen en meer tijd om niets te doen en op te laden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schoon opgeruimd huis geeft ook altijd energie heb ik gemerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke productieve dag. En zo te lezen hebben jullie het beide fijn gehad vandaag en dat is toch wel heel belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit soort dagen zijn heerlijk! Zo krijg je de boel weer op orde, en het nodigt uit tot bakken en creatieve dingen inderdaad.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen