donderdag 28 juli 2016

Facebook vrienden

Al jaren heb ik facebook. Eerst alleen omdat het kon. Ik snapte er niks van, en gebruikte het ook verder niet. Totdat ik me aansloot bij de kerkgemeenschap waar ik nu bij zit. Er werd veel via facebook gedeeld, en zo was ik ook op de hoogte van alle activiteiten.

Toen ik erachter kwam dat je via facebook ook spelletjes kan spelen, was ik helemaal verkocht. Ik sloot me aan bij groepen van een bepaald spel, en binnen de kortste keren had ik meer dan 1000 'vrienden'. Waarvan ik er acht van kende. Iets delen doe ik amper via facebook,  maar met heel veel mensen die hetzelfde spel ook spelen kwam ik sneller vooruit.

De laatste paar weken krijg ik steeds vaker vriendschapsverzoeken van collega's. Een aantal waar ik goed mee op kan schieten heb ik geaccepteerd, zo kan ik hun dingen af en toe bekijken. Maar de rest, daar doe ik niks mee. Ik heb er geen behoefte aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten