zondag 24 juli 2016

Nieuwe tablet

Drie jaar geleden, toen ik overstapte van energiemaatschappij, kreeg ik een bol.com kaart van 100 euro cadeau. Van die kaart kocht ik een tablet. Mijn eerste echte tablet. Een onding vond ik het, het werkte echt heel anders dan mijn laptop.
Drie dagen later ging mijn laptop kapot. En toen was ik heel erg blij met een tablet. Want geld voor een nieuwe laptop had ik niet.
Na een week was ook de tablet kapot, zelfs met de stekker erin liep de accu in een hoog tempo leeg, en kwam niet meer boven de 3% stroom.

Nadat de tablet was gerepareerd deed hij het ontzettend goed. En eerlijk is eerlijk, nadat ik goed aan mijn tablet gewend was vond ik hem veel fijner dan de laptop.
Helaas, al een tijdje merk ik dat de tablet slecht wordt. Zonder  stroomtoevoer springt hij uit. Ik ben naar een reparatiewinkel geweest, en daar was de conclusie dat repareren duurder was dan een nieuwe.

Omdat deze maand mijn salaris 500 euro meer was, besloot ik dat het nu een mooi moment was om te kijken voor een nieuwe.
Dit keer heb ik voor een samsung gekozen, wel een dure (160 euro). Ook aan deze tablet moet ik weer heel erg wennen. Maar dat komt wel. En de komende jaren kan ik weer vooruit :-)

4 opmerkingen:

  1. Ik ben ook super blij met mijn tablet! Gebruik hem dagelijks om blogs te lezen en berichten te schrijven voor mijn eigen blog. Even mail checken, internetbankieren noem maar op. Ja ik vind het echt een heel handig apparaat

    Heel veel plezier met jou nieuwe tablet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu ik mijn tablet heb gebruik ik alleen deze nog voor internetten en emailen enzo. Mijn laptop alleen nog om series en films te kijken. De tablet is zoveel handiger. Geniet van de jouwe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik blijf een laptop toch fijner vinden. Gewoon snel typen terwijl je op de bank hangt is nagenoeg niet haalbaar met tablet.

    €160 voor een goede tablet vind ik overigens niet veel geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat de tablet uiteindelijk zo fijn bleek. Verstandig denk ik om een iets duurdere te kopen zodat hij het langer blijft doen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen