vrijdag 8 juli 2016

Zomervakantie

Door dochter werd er al verlangend naar uit gekeken, en zelf heb ik er vooral deze week naartoe geleefd: vandaag is de zomervakantie van dochter begonnen. Op mijn eigen vakantie moet ik nog drie weken wachten.

Deze vakantie gaat dochter in totaal zes keer naar de opvang, twee keer per week. Dat is prima, zo heeft ze ook veel dagen om met buurmeisje te spelen. 

Ik keek zelf erg naar haar vakantie uit, dat betekend dat ik de dagen die ik vrij heb, ook echt kan uitslapen. Rust!!! Mijn energie niveau blijft erg laag, en afgelopen week heb ik er even aan toegegeven. Oké, ik ben (te) moe. Ik wil mezelf niet ziek melden midden in het vakantie seizoen, dus ik moet echt wat rustiger aan gaan doen. De teamleider begreep het gelukkig. Nog even en ik heb ook de rust waar ik aan toe ben.

Als ik dochter straks van de bso heb opgehaald, gaan we traditiegetrouw haar vakantie vieren met een saucijzenbroodje bij de he.ma :-) 

3 opmerkingen:

  1. Lekker gegeten samen?

    Fijn zoals je de dingen hebt geregeld en een fijne tijd gewenst. Je blijft toch wel schrijven?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was erg lekker :-)
      In de vakantie blijf ik ook schrijven, dit vind ik een hele fijne uitlaatklep.

      Verwijderen
  2. Heerlijk he, even rust en uit de dagelijkse tredmolen. Ben zelf ook moe en ik hoor hetzelfde van veel mensen. Waardoor het komt? Misschien door de slechte zomer tot nu toe met weinig zonneschijn?

    BeantwoordenVerwijderen