dinsdag 19 juli 2016

Zwem abonnement

Sinds een aantal jaar bieden ze bij het zwembad hier een zomerabonnement aan: voor één bedrag onbeperkt zwemmen. Tot nu toe heb ik daar nooit gebruik van gemaakt, om het eruit te halen moet er minimaal tien keer gezwommen worden.

Gisteravond hadden dochter en ik het allebei erg warm. Toen ik op de site van het zwembad naar de openingstijden keek, zag ik dat ze die avond anderhalf uur open waren. Dochter begon gelijk de zwemtassen in te pakken. Mezelf afvragend of ik het 10 euro waard vind om anderhalf uur te zwemmen, keek ik wat het abonnement kostte.
Dit jaar is het goedkoper dan andere jaren, voor ons samen 85 euro.

Dat gaan we er deze vakantie wel uithalen, vooral omdat ze ook een aantal avonden open zijn.
Deze zomervakantie weet ik zeker dat we vaak in het zwembad zijn. En met zulk weer heb ik daar niks op tegen :-)

2 opmerkingen:

  1. Heel goed idee. Ik had jaren terug op de camping hier in het dorp een abonnement op het zwembad buiten. €20,00 voor periode april-september. Dagelijks open tot zonsondergang. Ik ging ook vaak in de avond nog een uurtje zwemmen. Denk dat ik die periode 30 keer ben geweest. Met een nieuwe eigenaar bood de camping dat het jaar erna niet meer aan. Nu zwem ik wekelijks bij het zwembad bij mijn sportschool. Mascha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden ook zoiets, 100 euro voor twee volwassenen. Maar hmm het is er altijd vreselijk druk, soms mag je er niet in. Insmeren hoeft niet, gewoon in die drijvende drab even wentelen en je kunt er weer jaren tegen.
    Nu zwemmen we in een bosven, een riviertje en een oude zandwinplas. Zelden dat er ook iemand daar ingaat, en ja thuis ruik je niet naar chloor, eerder naar zand, klei of koe, niets wat een douche niet oplost.
    Over een uurtje komt manlief thuis en dan gaan we nog even met een stel vrienden.

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen