zaterdag 27 augustus 2016

Nieuwe kleren

Toen een paar weken geleden het bericht kwam dat MS failliet was, schrok ik. Dat is mijn kledingwinkel, echt alles wat ik heb komt van hun. Waar moet ik nu naartoe? Ik baalde stevig.

Toen de maandag erop de winkel weer tijdelijk open ging, ging ik er gelijk heen. Ik heb een paar shirts voor onder mijn uniformen erbij gekocht, en twee broeken. Want stel dat ze echt verdwijnen. Dan heb ik nog even de tijd om een nieuwe winkel te vinden.

Met die gedachte loop ik een laatste paar weken toch even hun winkel in. Even kijken of er nog wat leuks is. Vandaag vond ik een zomerjas voor volgend jaar (de zomerjas die ik nu draag is echt op), en ik vond twee hele mooie lange rokken, waar ik me heel prettig in voel.

Ik voel mee met het winkelpersoneel. Wetend dat je ontslagen bent, de onzekerheid wanneer je het achterstallige salaris krijgt, en toch elke dag met een glimlach daar staan. Ga er maar aan staan.
Ik hoop dat die winkel toch door kan blijven bestaan.

2 opmerkingen:

  1. Ik kwam er ook regelmatig vooral voor basis t-shirts etc. Ook Charles Vogele slaag ik regelmatig. Je hebt toch ook een wat grotere maat? Ga daar eens kijken dan als die in de buurt zit, ook de prijzen zijn ongeveer hetzelfde.

    Maar ook fijn dat je wat voorraad kan aanleggen. Mochten ze wel een doorstart maken is het ook nog maar de vraag of het hetzelfde assortiment blijft.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip. Hier zit die winkel niet, maar wel in een buurgemeente geloof ik. Een goede reden om er een keer heen te gaan :-)

      Verwijderen