zondag 7 augustus 2016

Tien jaar geleden...

Tien jaar geleden was het eindelijk zover, na een redelijk makkelijke zwangerschap en een moeilijke bevalling werd dochter geboren. Een  prachtig meisje, maar omdat ik eerst geopereerd moest worden mocht ik haar nog niet vasthouden (er was haast bij, ik was aan het leegbloeden).

Nu tien jaar later ben ik nog steeds heel gelukkig met dochter. Ze is een geweldig lief kind, ze is lekker ondeugend, maar ook heel goed en lief voor iedereen die ze tegenkomt.

Gister hadden we op verzoek van dochter een samen-zijn-dag. Het was immers de laatste dag dat ze 9 jaar was. We hebben samen genoten van de dag. Het lekkere eten, zo vaak zwemmen als we wilden, in heel veel kruidenbadjes liggen, twee keer bowlen, spelletjes spelen, televisie kijken...
Moe en tevreden ging dochter slapen, zich verheugend op vandaag. Want vandaag mag ze haar verjaardagsjurk aan. En de bijpassende schoenen. En opa en oom komen vandaag. En twee keer een toetjesbuffet. En vandaag mogen we alweer bowlen.

Ik ben blij, gelukkig en dankbaar dat dochter in mijn leven is. Ze heeft zich tot nu toe ontwikkeld als een heel mooi meisje, en nu gaat ze een jonge vrouw worden 💜

13 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd! Een fijne dag met elkaar gewenst.
    Je dochter is een lieve, sociale meid. En jij een fijne moeder voor haar.
    Jullie mogen trots zijn op elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Herkenbaar verhaal.....blij dat mijn zoon bestaat! Geniet beiden van deze dagen. Groet, Ingrid (SE)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en heerlijk genieten vandaag. Vanaf nu een tiener in huis:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met je meisje. Volgens mij hebben jullie het heel fijn samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte met je dochter en en hele fijne dag. 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Geniet er samen van.
    Fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je tiener, maak er een gezellige dag van met je vader en broer erbij.

    groetjes
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd. De liefde en de trots voor je dochter is van het scherm te lezen. Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte!Wat eem mijlpaal, tien jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is leuk haar verjaardag in de vakantie, heel hartelijk gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Wat een mooie post, en wat fijn dat jullie het zo goed hebben samen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen