vrijdag 26 augustus 2016

Vrije dagen

Door al het overwerk van het laatste jaar was ik haast vergeten hoe fijn het was: vrije dagen hebben. Gewoon drie dagen achter elkaar vrij hebben en tijd voor mezelf hebben. Wauw! Dat bied kansen.

Doordat er twee nieuwe personeelsleden zijn, zijn er in mijn team tot oktober geen gaten in het rooster. In de nieuwsbrief van de school van dochter las ik dat ze een tekort aan bieb-ouders hebben. Dat lijkt me wel wat. Eén keer in de twee weken een paar uur op school zijn om de boeken te registreren. Dochter begon te glunderen bij het idee dat haar moeder ook een bieb-ouder zou worden. Maandag ga ik even langs om te informeren, het lijkt me erg leuk om te doen.

Nu ga ik lekker genieten van een echt vrij weekend. Geen werk, en ook geen schuldgevoel dat ik mijn collega's en bewoners in de steek laat. Een heel fijn gevoel is dat.

1 opmerking: