woensdag 10 augustus 2016

Waterstand doorgeven

Gisteren lag er weer een brief van vitens op de mat, ik moest mijn waterstand gaan doorgeven. Ik ben meteen de kelder ingedoken, dan kan ik het ook niet vergeten.

Op de meter stond een stand van 30. Dat vind ik netjes. Maar ja, ik heb natuurlijk ook nog die andere meter gehad. Hoeveel stond daar op?
Ik ben gaan teruglezen op mijn blog. Ik weet dat ik vorig jaar over de watermeter had geschreven. Ik had geluk, bij het vervangen van de watermeter had ik 7 kuub gebruikt. In totaal heb ik dus 37 kuub gebruikt. Dat is 13 minder dan het jaar ervoor.

Die vermindering snap ik wel. Eerst waste ik af onder een lopende kraan. Heel erg slecht, ik weet het, maar dat was mijn manier. Met de komst van de afwasmachine (die 6 liter per keer verbruikt), staat de kraan niet meer zolang open.
Ook heb ik voor mijn werk twee uniformen meer gekregen (drie in plaats van één). Dat scheelt een hoop extra wasjes omdat ik een schoon uniform aan moet hebben. Dat ik maar één uniform had was trouwens mijn eigen schuld, ik heb te lang gewacht om nieuwe te vragen.

Ik ben benieuwd naar de afrekening dit jaar. Ik verwacht niet dat ik iets bij moet betalen.

1 opmerking: