dinsdag 9 augustus 2016

Weer thuis

Toen mijn broertje en vader in het hotel aankwamen, keken ze hun ogen uit. Ze genoten van het middageten, het bowlen daarna, het zwemmen. Ook de kamers vonden ze heel mooi, vooral mijn vader genoot zichtbaar. Hij had een kamer vlakbij dochter en mij, dat was heel erg leuk.

Met mijn vader heb ik hele goede gesprekken gehad, ook over mijn moeder.  Ik heb mijn vader gevraagd met zijn zorgen naar hun huisarts te gaan. Het bespreekbaar te maken.
Hij genoot van de rust die hij had. Even zomaar een uurtje kunnen rusten voor het eten, en vervolgens zo aan kunnen schuiven bij een lekkere maaltijd. Het was fijn om te zien.

Mijn broertje heeft heel veel lol gehad met dochter. Ze hebben samen gezwommen, gesjoeld, videospelletjes gespeeld, tv gekeken.
Vandaag waren we er allemaal weer aan toe om naar huis te gaan. Het waren hele fijne dagen, we hebben er allemaal heel erg van genoten. En het leuke is dat mijn vader volgend jaar weer mee wil. En ook mijn moeder wil proberen te overtuigen om ook mee te gaan :-) Dat vind ik een heel goed teken. Voor mijn moeder zou het ook goed zijn om er eens uit te gaan.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig om te lezen. Echt en goede zet dat je je vader hebt meegenomen en voor herhaling vatbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het uitje zo goed geslaagd is, voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen