vrijdag 30 september 2016

Een grote berg...

Maandag is het al zover, dan gaat dochter op kamp. Vijf dagen lang naar zeeland. Ik gun dochter deze ervaring, maar toch blijf ik er ook tegen hikken. Ook dochter voelt het dubbel. Vijf dagen klinkt erg lang, zonder moeder, beste vriendin en haar knuffeldieren. Maar als we het erover hebben wat ze allemaal gaan doen en zien, straalt haar gezicht.

Alles wat in de tas van dochter moet ligt al klaar of hangt op de lijn. Het inpakken doen we morgen samen, dan kunnen we meteen alles goed aftekenen op de lijst. Zondag moet ik nog een cake bakken die ze maandag mee kan nemen, en dan is het al bijna zover. Onze les loslaten gaat weer beginnen

Ik zal blij zijn als het volgende week vrijdag is. Dan heb ik mijn kind weer terug! Ik kijk er nu al naar uit.

6 opmerkingen:

  1. Oh ik snap je helemaal, mijn dochter gaat as maandag naar Londen, ook 5 dagen met school, en super leuk hoor haar, maar ik vind het wat hoor, zal blij zijn als het volgende week vrijdag is weer;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn jongste dochter zat op een speciale school van haar 4E tot haar zevende. Vanaf het eerste schooljaar gingen ze 3 dagen op kamp en ze vond het geweldig. Wij hadden sowieso vaak kinderen te logeren en ook dochter ging regelmatig uit logeren. De kinderen geniten altijd met volle teugen en wij genoten mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is zo'n dubbel gevoel.
    Het geeft je deze week ook wat vrijheid om net iets anders te doen dan met kind, geniet daar ook van.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook de reden dat ik zelf ook een week vakantie heb genomen. Dat ik echt kan doen en laten wat ik wil :-)

      Verwijderen
    2. Wat een goed idee, heel fijne tijd wens ik je.

      Verwijderen
  4. Wat lekker dat je dan zelf vrij bent, dat zou ik denk ik ook doen.
    Maar inderdaad ook blij als de week weer omgevlogen is :)

    BeantwoordenVerwijderen