donderdag 27 oktober 2016

49 euro extra

Gisteren kreeg ik in mijn mail bericht dat de belastingdienst iets had gestuurd. Toen ik keek, zag ik dat het de definitieve berekening van de toeslagen was. En dat ik 49 euro te weinig huurtoeslag had gehad. Vandaag stond dat geld al op mijn rekening, echt heel snel.

Het geld kwam me heel goed uit. Ik moest een warm/koud kompres halen voor na de kaakchirurg volgende week en nieuw spoelmiddel. Ook heb ik 20 euro op de ov-chipkaart gezet, zowel het ziekenhuis als de tandarts liggen in een andere woonplaats, en volgende week moet ik twee keer naar de tandarts (één keer met dochter en één keer voor mezelf), en een keer naar het ziekenhuis.

Nadat we alles hadden gedaan, hebben dochter en ik nog een hotdog gehaald, en samen gedeeld. Zo hebben we dit geld goed besteed vind ik zelf :-)

2 opmerkingen:

  1. Fijn zo'n onverwachts extratje! En inderdaad goed besteed als ik dat zo lees.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen