maandag 3 oktober 2016

Uitzwaaien

Vanmorgen was het moment waarop ik als een berg tegen op zag: het afscheid nemen van dochter.
Gisteravond heb ik ontelbaar veel keer haar tassen gecontroleerd. Toen ik mezelf had overtuigd dat echt alles er in zat heb ik ze alvast in de gang gezet, dat scheelde in de ochtend alweer een stressmoment.
Toen mijn broertje ons kwam halen met de auto, konden we meteen mee. Toen het zover was vloog dochter (na nog een aantal knuffels) de bus in.

En nu heb ik de rest van de week voor mezelf. Op zich ook wel erg lekker. Voor het avondeten heb ik al besloten dat ik dingen maak die dochter niet lust, zoals spinazie of wok.
Het zal best wel goed komen :-)

6 opmerkingen:

  1. Ja natuurlijk komt het goed. Geniet van het even niet hoeven zorgen en kunnen doen waar jij op dat moment zin ik hebt en eet wat je wilt, of ga eens lekker uit eten met je ouders bv als je je dat kan permiteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt echt wel goed. Dochter heeft vast en zeker de tijd van haar leven. Hoe ouder ze wordt hoe meer je moet loslaten. Niet dat het makkelijk is, dat is een ander verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk komt het goed! Ga wat mensen zien komende tijd en zorg goed voor jezelf, dan krijgen jullie allebei een mooie week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, goed idee, allemaal dingen eten die jij erg lekker vindt. En plan ook zeker wat sociaals in, je hoeft tenslotte niet te kluizenaren in je weekje alleen.

    Groet Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Spannend zeg, maar ook leuk! Het wordt vast een hele fijne week voor haar. En voor jou :-) Heel veel plezier met lekker op jezelf zijn en lekker eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Best spannend inderdaad. Maar het is denk ik goed dat ze er nu is, want dan kun je ook weer uitkijken naar haar thuiskomst.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen