zaterdag 8 oktober 2016

Weer thuis

Gistermiddag was het eindelijk zover: ik mocht dochter weer ophalen. Tussen half 5 en 5 uur zou ze weer op school zijn, en om 5 uur precies kwamen ze inderdaad aan rijden.

Meteen toen ze me zag begonnen de verhalen. Welke plek ze mooi vond, waar ze niets aan vond, het eten wat ze wel en niet lekker vond, wie er irritant was, en mama, één jongen blijft maar naar me kijken.
Eenmaal thuis bleek ze erg moe te zijn, en na nog heel veel verhalen viel ze al snel in slaap. Vooral het verhaal van de watersnoodramp heeft heel veel indruk op haar gemaakt.

Vandaag gaan we de wegwerp camera's wegbrengen, ik had haar drie meegegeven, en ze heeft ze alle drie volgeschoten. Dit was een kamp waar ze waarschijnlijk nog heel lang met veel plezier aan terug denkt.
Ik ben erg blij dat ze weer terug is, ik heb haar ontzettend gemist.

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat ze weer thuis is, die van mij ook gelukkig weer na een week Londen!...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het zo goed is verlopen, nu nagenieten met de foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat alles goed is gegaan en ze weer thuis is. Straks lekker nagenieten met de foto's. Het zal haar waarschijnlijk lang bij blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat klinkt alsof ze het goed naar haar zin heeft gehad. Fijn!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen