woensdag 2 november 2016

De eerste echte behandeling

Vanmorgen had ik weer een afspraak bij de tandarts, mijn tanden hadden een goede reinigingsbeurt nodig. Ik zag er heel erg tegenop.
Ik heb nu dezelfde tandarts als dochter. Ze legde heel duidelijk en rustig uit wat ze ging doen, en vertelde dat de behandeling veel prettiger was met een verdoving. Tegen die verdoving zag ik nog veel meer op. Dat bleek nergens voor nodig, ik voelde het amper. En inderdaad was de behandeling nu niet vervelend.

Ik weet nu ook een beetje hoe het verdoven morgen bij de kaakchirurg aanvoelt. Ik voel me nu veel rustiger van binnen, ik ga dit kunnen.

Nu is de ene helft van mijn gebit weer goed schoon, volgende week wordt de andere helft gedaan.
Gelukkig is de verdoving nu bijna uitgewerkt :-)

4 opmerkingen:

  1. Je bent een bikkel! Goed gedaan hoor!
    Ik ben niet bang voor de tandarts, maar die spuit vind ik toch altijd weer spannend.
    Veel succes voor morgen, het wordt er vast alleen maar beter van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent een kanjer! Goed dat je de stap gezet hebt.

    N.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn ervaring bij de kaakchirurg is dat ze veel beter kunnen prikken!Ik voel het haast nooit daar, en ik heb er wat gezeten hoor, de verdoving is volgens mij ook veel beter, ik heb nooit pijn gehad bij het trekken of wortelpuntbehandelingen.
    Sterkte en succes, en lekker je wang koelen na afloop, deed ik ook altijd gelijk erna, scheelt zoveel.

    BeantwoordenVerwijderen