dinsdag 29 november 2016

Voorbereiden

Al een aantal weken (sinds ik mijn rooster voor deze periode heb) verheugde ik me heel erg op deze week. Ik heb namelijk zes dagen achter elkaar vrij. Gewoon een extra week vakantie, zonder een vakantie aangevraagd te hebben. Op woensdag heb ik altijd vrij, en de donderdag en vrijdag deze keer omdat ik eigenlijk het weekend moest werken. Maar dan is ons slagharen-weekend. En de roosteraar wist zeker dat ik maandag ook nog vrij nodig had, want we waren het weekend immers weg.

En zo heb ik rustig de tijd om mezelf voor te bereiden op het weekend. De lijstjes met wat we moeten/willen meenemen liggen klaar, en een paar van de boodschappen heb ik al gedaan. Voor de rest heb ik deze keer tijd genoeg. Dat voelt als een enorme luxe. Geen gehaast en gevlieg.

Waar ik ook erg naar uit kijk (waar ik zelf verbaasd over ben), morgen worden de gaatjes gevuld die ik heb. In slagharen hoef ik me als het goed is geen zorgen te maken dat er nog een kies afbreekt. Pijn heb ik niet van die gaatjes, maar één gaatje is zo groot dat het risico op afbreken wel groot is. Maar na morgen hopelijk niet meer :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen