vrijdag 9 december 2016

Het gevoel van kerstmis

Vandaag had ik zomaar een hele dag vrij, ik had een dag met een collega geruild. Behalve wat kleine huishoudelijke dingetjes had ik niks groots op het programma staan. Een ideaal moment om de kerstboom van zolder te halen.
Ik ben nog steeds geen fan van de boom, en al helemaal niet van het versieren. Dat klusje is echt voor dochter.

Voordat ik dochter ging ophalen van de bso, had ik een cake gebakken. En na dat de frietjes op waren, was de cake nog een beetje warm. Ik ging voor allebei een plak afsnijden, en dochter zette de televisie aan, en deed de lamp uit, alleen de kerstboom was nog aan. Toen ik ook zat kroop ze lekker tegen me aan, en verzuchtte heel gelukkig: dit voelt als de kerst mam. En daar sluit ik me helemaal bij aan!

1 opmerking: