maandag 5 december 2016

Het sinterklaas uitje

Voor dochter en mij is het een traditie geworden, het weekend voor of van sinterklaas naar slagharen. Dit jaar gingen ook mijn vader en broer mee.

Vrijdag direct na de school van dochter gingen we op weg, en zo rond half 6 waren we er. Ik was goed voorbereid, eten en drinken had ik zelf meegenomen. Van de 100 euro die ik had meegenomen, heb ik er 40 uitgegeven (aan het warme eten en tussendoor een keer warme chocomelk).
Gisterochtend zijn dochter en ik samen het park ingegaan, ik miste het gevoel wat ik anders wel altijd heb als ik eropuit ben met haar. Ook dochter bleek dat gevoel te missen, terwijl we in de kabelbaan hingen vroeg ze me of we volgend jaar weer gewoon samen gaan. En dat vind ik een heel goed idee, met meerdere mensen is het toch heel anders.

Vanmorgen heb ik met het geld wat over is gebleven nog wat laatste dingen gehaald voor pakjesavond. Warme sloffen, een warme pyjama voor dochter, handschoenen voor mezelf (ik ben ze verloren in slagharen), en nieuwe handvatten voor dochters fiets. Al met al is het toch nog een mooie stapel geworden :-) 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten