zondag 18 december 2016

Kerstmarkt

Gister en vandaag werd er in mijn woonplaats in het centrum een kerstmarkt gehouden. Door de winkelstraat stonden her en der wat kraampjes. Omdat ik morgen echt (voor mezelf: echt echt echt) een nieuwe id moet gaan aanvragen, moest ik vandaag even kijken of ik ergens foto's kon laten maken.

Dochter en buurmeisje zijn me op komen halen van mijn werk, en daarna zijn we naar het centrum doorgereden. Dochter zag al snel een kraampje staan waar gratis chocomelk werd uitgedeeld. Nadat ik de foto's heb laten maken, hebben we een beker gehaald. Bij een andere kraam verkochten ze grote warme stroopwafels voor een euro, waar een extra dikke laag stroop tussen zat. Zo lekker :-) Die hebben we er bij genomen. Terwijl we aan het genieten waren van het lekkers, hoorden we een koor heel mooi zingen.
Zo was het een heel mooi uitje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten