woensdag 21 december 2016

Opruiming

Nadat het bericht in de zomer kwam dat mijn kledingwinkel failliet was, had ik nog snel wat kleding ingeslagen. Ik koop alles daar, zelfs met mijn aparte figuur kan ik daar slagen zonder dat ik raar wordt aangekeken. Stel dat ze echt zouden verdwijnen, dan had ik nog even om een nieuwe winkel te vinden.

Toen ik met mijn ouders in oktober in Arnhem was, had die winkel daar uitverkoop. Ook daar vond ik een aantal kledingstukken, en wat ik goed vond staan heb ik gekocht. Want toen was nog niet duidelijk welke winkels er open zouden blijven.

Vandaag was ik met dochter naar de grote stad, haar voeten zijn zo hard gegroeid dat ze alleen haar bergschoenen nog paste, en die stonden (logisch) niet onder haar kerstoutfit. In de stad zag ik tot mijn grote vreugde dat 'mijn' klerenwinkel open was, en er hing groot op de ramen dat alles met 60% was afgeprijsd. Ondanks mijn voornemen dat ik niks ging kopen, ik heb al genoeg kleren, wierp ik een blik naar binnen. En zag ik warme truien hangen. Ik kon me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een warme trui heb gekocht, en dus liep ik de winkel in. En daar zag ik nog veel meer mooie, warme kleren.

Ik ben weer enorm hard gevallen voor de opruiming. Ook al was ik nu 83 euro kwijt, ik heb er geen spijt van. Ik heb voor dat geld twee witte shirts, een warme trui, een bijpassend lekker dik vest, een mooie zwarte rok, een broek, en twee warme jurken gekocht. Genoeg om deze en volgende winter door te komen :-)

4 opmerkingen:

  1. Voor acht stuks kleding is dat een koopje! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat je zo goed geslaagd bent !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook nog leuke schoenen gescoord voor je dochter??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, twee paar (ze waren nu voor half geld) :-)

      Verwijderen