zondag 8 januari 2017

31 jaar geleden

Vandaag 31 jaar geleden werd ik geboren. Iets wat ik al een aantal jaar niet gevierd heb. Ik had er de behoefte niet aan. Zogenaamd verplicht gezellig te gaan doen, terwijl ik me van binnen verre van fijn voelde. En ook het contact met mijn familie was niet denderend.

Dit jaar had ik wel mijn familie uitgenodigd. Gewoon omdat ik het zelf wou. Ik had verteld dat ze na 4 uur vanmiddag mochten komen: ik moest eerst werken, en daarna even een uurtje om daarvan bij te komen.
Om precies 4 uur stond iedereen voor de deur. Ik had de gebakjes op tafel gezet, het was zelfbediening. En dochter zorgde dat iedereen te drinken had.
Dochter heeft ook voor de kadotips gezorgd, en dat heeft ze goed gedaan. Van mijn ene broer kreeg ik een zadelhoes, van de andere een tulbandvorm, en mijn oudste broer komt de afwasmachine aansluiting maken zodat ik dat ding op een handigere plek kan zetten. Van mijn zusje kreeg ik douchegel.
Van mijn ouders kreeg ik een doosje chocola en geld. Dat geld heb ik nog even weggelegd, daar bedenk ik nog wel iets voor.

Van mijn kerkgemeenschap lag er een lieve kaart in de bus toen ik thuiskwam, waar iedereen wat in had geschreven. Dat vond ik ook heel erg leuk.
Het was vandaag een erg leuke en geslaagde dag :-)

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd!!!!

    Fijne cadeau's en hulp bij een klus is ook geweldig om te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen elkaar feliciteren :-)

    ivysdoenenlaten.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijn gevoel moet dit geven:-) Gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd. Vaker je verjaardag vieren hoor. Je bent oud voordat je het weet.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd, je hebt er een leuke dag van gemaakt. Dat er nog maar vele mogen volgen in goede gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd!
    Leuke verjaardag heb je ervan gemaakt, ondanks het feit dat je moest werken op je verjaardag.
    Fijn dat je verwend met met leuke cadeau's waar je wat aan hebt. Handig, zo'n broer, die je kan helpen met de vaatwasseraansluiting.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alsnog van harte met je verjaardag. :D

    BeantwoordenVerwijderen