maandag 9 januari 2017

Kiespijn

Vorige week maandag voelde ik met het eten van mijn brood iets bekends in mijn mond: kiespijn. Niet heel erg, maar toch. Eerst dacht ik dat ik het mezelf verbeelden. Maar 's middags voelde ik weer hetzelfde zeurende gevoel.
Ik weet dat de kies waarvan ik dacht dat de pijn afkwam heel slecht is. Ik ging ervanuit dat de kies er nu uit moest.
Omdat er een personeelstekort was en een hoop zieke bewoners, heb ik geen vrij gevraagd voor de tandarts. Met paracetamol voelde ik niks.

Nadat we terug waren uit Assen heb ik voor vandaag een afspraak gemaakt bij de tandarts. Ze dacht dat de pijn af kwam van een te hoge vulling (doordat mijn hele mond verdoofd was kon ik mijn kiezen niet op elkaar krijgen na het vullen de vorige keer). Die heeft ze wat afgeslepen. Voor de zekerheid maakte ze ook nog een foto. En daar was nog een gaatje op te zien in de kies ernaast. Ook die heeft ze meteen gevuld.

De pijn van de te hoge vulling moet met twee dagen nu weg zijn. Zo niet moet ik weer terug komen, dan kijkt ze verder.
Ik ben blij dat ik nu wel redelijk snel naar de tandarts ben gegaan.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het dapper van je! Goed gedaan en nu duimen dat het inderdaad over is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke goed van je! Ik neem mijn pet voor je af.
    Fred

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan!
    En ook fijn dat ze die kies gelijk kon vullen, hoef je er in ieder geval niet voor terug.
    Scheelt weer zenuwen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je naar de tandarts bent gegaan. Anders loop je met die ellende rond!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen