donderdag 5 januari 2017

Weer tot elkaar komen

Toen dochter en ik in december mijn broertje en vader meenamen naar slagharen, misten we allebei het gevoel dat we anders wel hadden, een gevoel van echt samen zijn, zonder verplichtingen. Op zich logisch, maar we vonden het wel jammer.

Omdat dochter deze week nog vakantie heeft,  en ik had twee dagen vrij, besloten we twee nachten naar het hotel in Assen te gaan. Dinsdag vetrokken we direct na mijn werk (met dank aan een lieve collega konden we twee uur eerder weg dan gepland), en nog voor het avondeten kwamen we aan.
We hebben allebei alle dagen weer heel erg genoten. We zijn drie keer wezen zwemmen, twee keer wezen bowlen, we hebben aan een aantal activiteiten mee gedaan, ontzettend lekker gegeten en ons verbaasd (en volgegeten) met verschillende toetjes. Ik had ook een spel kaarten in de tas gestopt, en daar hebben we ook veel tijd mee doorgebracht.

We zijn allebei weer goed uitgerust en ontspannen, en we hadden ons gevoel ook weer terug: het gevoel van gezellig bij elkaar zijn zonder dat er iets moet of tussendoor komt.

1 opmerking: