woensdag 5 april 2017

Heftige dagen

Afgelopen maandag was de uitvaart van het gemeentelid. Het was ontzettend verdrietig, maar wel een hele mooie dienst. De rest van de dag was ik kapot, voor één keer heb ik dochter niet naar zwemles laten gaan.

Gister was de vergadering op het werk. En ook niks te vroeg. Waar er eerst nog veel geruchten waren, gisterochtend wist iedereen het zeker, het gebouw zou gaan sluiten. Want waarom komt de directeur anders op bezoek?
Zoals zo vaak met geruchten, bleek het niet waar te zijn. We hebben uitleg gekregen over de taken van mijn teamleider, hoe ze nu verdeeld zijn en bij wie we terecht kunnen met vragen. De directeur bevestigde wat de teamleider ook al steeds zei: er zijn geen plannen voor sluiting, integendeel, ze willen het gebouw langer openhouden. De vergadering was verplicht gemaakt om de geruchten de wereld uit te helpen.
Het was een lange zit, maar ik ging persoonlijk met een goed gevoel weg. 

Vandaag had ik vrij, en ik vond het een prima plan om bij te komen van de afgelopen week/dagen. Want alles bij elkaar gaf het toch spanning. Vandaag was de eerste dag sinds een week dat ik geen hoofdpijn had, dat is heel fijn :-)

5 opmerkingen:

  1. Wat een hoop onrust om niks, fijn al dat geklets. Gelukkig viel het dus mee!
    En kan me voorstellen dat je maandag op was na de uitvaart. Ik vind uitvaarten ook altijd veel energie kosten, zeker als het bijzondere situaties zijn en niet iemand die aan ouderdom overleden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je nu wat tijd kan nemen voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat erg dat gespeculeer en er uiteindelijk niets aan de hand is. Dat zou iedereen onzeker maken. Fijn dat je voorlopig gewoon kan blijven. Geniet nu weer van de "rust" en van elkaar natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend altijd dat soort weken, wel fijn dat de vergadering zo'n opluchting was.
    Nu lekker even bijkomen, dat heb je wel verdiend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat de geruchten niet klopten, en dat je met een goed gevoel de vergadering uit liep!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen