dinsdag 25 april 2017

Vakantie

Vandaag is het de eerste dag van mijn vakantie. Eentje waar ik echt aan toe ben, de laatste dagen was ik op het werk zo moe dat ik om 10 uur al niet meer wist hoe ik de rest van de dag moest door komen. Geen fijn gevoel.

Deze vakantie kreeg ik niet zonder horten of stoten, want ook al was hij goedgekeurd door mijn teamleider, volgens de planner had ik pech, ze was mijn vakantie vergeten te roosteren en het rooster was al uit. En die dagen dat ik weg ben? Tja, ik kon er niet zonder meer van uit gaan zonder dat het rooster bekend was dat ik vrij had.

Ik kon de roosteraar wel schieten, ik was kwaad. Ik was het ook niet met haar eens, als ik een handtekening heb voor mijn vakantie ga ik er vanuit dat ik weg kan. Ik heb mijn probleem voorgelegd bij de vervangende teamleider, en van hem kreeg ik gelijk. Ik heb nog drie dagen extra gewerkt omdat er anders een probleem was, maar de rest van de week heb ik vrij.

Ik vind het jammer dat het zo gaat. Er kwam ook een vraag van de roosteraar welke dagen ik van mijn zomervakantie wil inleveren (die vraag krijgt iedereen dit jaar), van mij kan ze de boom in. Ik snap dat extra werken ten goede komt aan de bewoners, maar ik ben op dit moment zo klaar met alles, dat ik niks wil inleveren.

De rest van de week ga ik in ieder geval genieten. Overmorgen is het koningsdag, en ik ben nog bezig om broches en haarspeldjes te maken om op de vrijmarkt te verkopen. De dag daarna gaan we drie dagen naar Drenthe, waar ik ook heel veel zin in heb.
En gister zijn mijn ouders verhuisd, ik heb ze gister een plantje en eten gebracht, en vandaag gaan we kijken hoe het er nu voor staat.

4 opmerkingen:

  1. Ik wens je een leuke vakantie toe samen met je dochter

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt alsof je hard aan vakantie toe bent! Fijne dagen gewenst! En rust maar lekker uit.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus, de planner maakt een fout en jij mag het oplossen. Mogen ze nog blij zijn dat je zo flexibel bent. Je zou maar een vakantie geboekt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een stomme opmerking van de planner, als je leidinggevende akkoord geeft ben je vrij, simpel toch. Geniet van je vakantie!!

      Verwijderen