vrijdag 12 mei 2017

Accepteren

Vandaag is het alweer dag 5 van het thuis zitten. Het verbaasd me hoe snel dat gaat. En ook dat ik niet iets meer verbetering voel. Wel iets, ik sta aardig uitgerust op, en ik voel me pas leeg als ik dochter naar school heb gebracht. Maar de hoop dat ik volgende week weer vol energie kan gaan werken, is denk ik niet heel reƫel. Ik ben benieuwd naar de mening van de bedrijfsarts.

Het accepteren dat ik nu niet zoveel kan vind ik best lastig. Woensdag had ik best 'veel' gedaan, gister voelde ik dat wel. Ik blijf in huis naar gewoon rustig mijn gangetje gaan. Alleen het hoognodige, en is dat vandaag niet, dan hopelijk morgen. Het is niet anders.

1 opmerking:

  1. Je lichaam geeft zelf eigenlijk heel duidelijk aan de ''rek'' is er even uit oftewel een pas op de plaats maken .En als je gewend bent om altijd bezig te zijn is dat heel moeilijk en lastig en lever je steeds een gevecht met jezelf. Veel sterkte .

    gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen