woensdag 10 mei 2017

Naar de dokter

Vanmorgen had ik de afspraak bij de huisarts. Gister twijfelde ik nog of het wel echt nodig was, maar kwaad kan het niet, en de dokter is er niet voor niets.
Vandaag had ik geen twijfel of het wel echt nodig was, ik voel nog weinig verbetering.

De huisarts heeft bloed laten afnemen, onder meer voor vitamine tekort, pfeiffer, lyme en de schildklier (dat zit in de familie). Als er niks uit deze test komt, gaat ze verder kijken.
Voor nu heb ik het advies gekregen om echt goed naar mijn lichaam te blijven luisteren, en goed te blijven eten.


3 opmerkingen:

  1. Begrijp niet dat je twijfelde om naar de huisarts te gaan. Je blijft thuis van je werk, daar is toch een reden voor en dat kan toch ook zomaar niet ?
    Neem je rust en ga af en toe naar buiten voor een frisse neus. Probeer een ritme aan te houden ook al werk je voorlopig niet. Maar je hebt je dochter dus dat zal vanzelf wel gaan.
    Heb zelf een schildklier aandoening, je kunt daar al lang last van hebben voor dat wordt ontdekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed dat je toch naar de huisarts gegaan bent en fijn dat het serieus genomen wordt.Ook ik heb een schildklier aandoening , zeg weleens uit een grapje mijn thermostaat is niet goed . Nou kan je wel zeggen je kan er knap last van hebben . Onze beide kids zijn ook periodiek gecontroleerd en inderdaad onze zoon heeft het ook . Hij gaat samen met mij hier naar de endocrinoloog voor controle.

    gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat ze het goed gaan onderzoeken! Hopelijk komt er iets duidelijks uit dat makkelijk is op te lossen.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen