zaterdag 13 mei 2017

Vertrouwen als cadeau

Het is een traditie geworden dat ik dochter elk jaar een cadeautje geef voor moederdag. Voor mij is iedere dag met haar een enorm cadeau, één keer per jaar mag ik haar daar best voor bedanken.
Dit jaar heb ik er tot mijn grote schaamte niet aan gedacht. Pas gisteravond bedacht ik dat het morgen alweer zover is. En mijn dag zat eigenlijk al te vol voor de energie die ik had.

In plaats van een materialistisch cadeau, heb ik dochter dit jaar vertrouwen cadeau gegeven. Ik weet dat dochter al heel lang alleen schoenen wil kopen. Zonder dat ik me ermee kan bemoeien. Toen ik het haar vanmiddag vertelde, reageerde ze heel erg blij. Ik heb haar 25 euro meegegeven, en een paar regels: nog geen slippers of sandalen, en niks met een hakje (mijn klein en haar klein verschillen nogal van elkaar).

Ik moet zeggen, dochter heeft hele mooie schoenen uitgekozen, waar ze zelf ook heel erg blij mee is. Ze waren in de opruiming nu 20 euro, daar was dochter ook heel trots op. En ik ook, dat ze in staat is om daar ook naar te kijken.


7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke schoenen zeg!
    En wat een leuk kado

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee, om je dochter iets cadeau te doen, als "bedankje" dat je haar moeder mag zijn!
    Mijn dochter heeft mij vandaag al verrast. Ze weet dat ik niet houd van gekochte cadeau's maar liever iets krijg wat door haarzelf is gemaakt. En vandaag, terwijl ik op mijn werk was, heeft zij een opbergkist, die een foeilelijke kleur had en sterren erop (koopje bij de kringloop vorig jaar) supermooi geschilderd in een heerlijk vrolijk geel, alsof ze daarmee het zonnetje in huis heeft gehaald. Ben er zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je dochter heeft een goede smaak, wat een leuke sneakers zeg!!
    C@th

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt leuk, zowel het idee als wat ze gekocht heeft. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schoenen en wat heb je haar een mooi kado gegeven, heel kostbaar dit.

    gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke schoenen/laarsjes en een heel leuk cadeautje.
    Ik was afgelopen week in Frankrijk en daar is moederdag op een andere dag dus ook geen reclames/aanbiedingen gezien.
    Ook geen internet en pas toen ik om 8 uur thuis kwam kreeg ik een Appje van mijn dochter voor moederdag. Bakje leuke paarse bloemetjes had ik al eerder gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi cadeau 'vertrouwen'! Heel bijzonder. En ik vind de schoenen geweldig. Ik houd van bloemen!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen