zaterdag 10 juni 2017

Meidendag

Dochter begint op school wat meer vriendinnen te krijgen. Ik vind dat heel fijn voor haar. Zelf is ze helemaal blij dat ze in een paar weken tijd op 3 kinderfeestjes mag komen, waarvan één een slaapfeestje is. 
Voor cadeautjes voor kinderfeestjes probeer ik het altijd rond de 5 euro te houden. Voor het eerste kinderfeestje ging dat prima, het kind wou graag een knuffeltje van een bepaald merk, en voor 5 euro vonden we een hele leuke sleutelhanger met zo'n knuffeltje. 
En andere twee kinderen hadden als wens boeken. Boeken zijn over het algemeen wat duurder dan 5 euro, maar bij de kringloop kun je wel goed slagen. 

En dus hadden dochter en ik vandaag een meidendagje. We zijn eerst gaan ontbijten bij de h.ema, daarna zijn we met de bus naar de kringloop gegaan (in twee dorpen verderop hebben ze boeken die net nieuw lijken). Ik vond vier boeken van carry slee voor in totaal 5 euro, en ook vier boeken van de hoe-overleef-ik serie. En alle boeken nog in perfecte staat. Ook vond ik twee leuke boeken met bijbelverhalen, eentje had ik voor het kinderwerk in de kerk bedacht, maar dochter wil die eigenlijk zelf heel graag houden. Dat is ook prima. Dochter vond zelf ook een boek waar ze me kon vertellen waar het over ging (daar heeft ze normaal heel veel moeite mee), dat boek mocht ze ook van me meenemen. En ook vond ik nog twee dvd's voor onze filmavonden. Voor 17 euro ben ik heel goed geslaagd vind ik zelf.

Daarna zijn we even het dorp zelf ingegaan, ik wou graag de nieuwe cd van opwekking kopen, en dochter wou heel graag langs de m.c. d.onalds. Als afsluiter zijn we nog even naar de prijs.mepper gegaan, daarna was ik er heel erg hard aan toe om richting huis te gaan.

Ondanks dat ik nu echt heel moe ben, ben ik blij dat we toch zijn gegaan. Dochter heeft de hele ochtend genoten, en ik ook. En ze heeft voor allebei de meisjes een heel mooi cadeautje. 

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk wat jullie hebben gedaan en de kringloopwinkel , heerlijk. Als we in Nederland zijn gaan we ook altijd even kijken , ook al koop je niets het rond neuzen op zich is al heerlijk .

    Gr Henriette
    www.onsleveninroemenie.blogspot.ro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang leve de kringloop! Dat zijn ook nog eens hele leuke en populaire kinderboeken! Echt een fijn cadeau.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen