woensdag 19 juli 2017

Verjaardagsinkopen

Over minder dan drie weken is dochter alweer jarig. Omdat dochter vandaag naar de bso is en ik een dag vrij heb, had ik bedacht dat ik vandaag naar de grote stad kon om cadeautjes te halen.
Dochter had een paar wensen, die voornamelijk met blonde barbies te maken hebben. Bij de speelgoedwinkel had ik alleen geen flauw idee welke barbie ze bedoelde, ze zijn bijna allemaal blond. Dochter mag vanmiddag hier in de speelgoedwinkel wat aanwijzen, dan weet ik zeker dat ik er één koop die ze wil.

Ik vond in een andere winkel wel vier barbie dvd's met de actie 1+1 gratis. Ook heb ik twee stripboeken van een serie die ze graag in tijdschriften leest, een tekenboek met harde kaft en nieuwe gekleurde pennen die ze van haar wensenlijstje af had gehaald omdat ze ze te duur vond.

Voor mezelf had ik ook mazzel, bij mijn favoriete kledingwinkel hadden ze een jurk in de opruiming voor 2 euro, en in mijn maat. Bij navraag bij de kassa bleek de prijs echt te kloppen, de jurk mag alleen niet geruild worden. Hij past perfect, dus dat is ook niet nodig.

Maandag ga ik nog naar buurdorp, dochter heeft maar één cd met christelijke liedjes, en ze zou er graag één bij hebben. Die ga ik maandag voor haar halen, en dan ben ik klaar voor haar verjaardag :-)

2 opmerkingen:

  1. En je had de verjaardagsjurk ook al! Ze wordt verwend hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, twee euro is echt bijna niks! Wat een leuk koopje.

    En het klinkt ook alsof je goed geslaagd bent voor je dochter.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen