maandag 14 augustus 2017

Een eerste date

Dochter heeft al een paar jaar interesse in de jongens, en omgekeerd net zo. Sinds een half jaar is ze flink onder de indruk van een jongen op zwemles. Elke zwemles wou ze hem vertellen dat ze verliefd op hem is, maar ja, hoe doe je dat?

Na een heel aantal maanden heeft ze de stap genomen en het hem verteld. Het jochie bleek haar ook leuk te vinden! De laatste les voor de zomervakantie spraken ze af om met elkaar te gaan picknicken. Helaas waren ze vergeten adressen of telefoonnummers uit te wisselen, en wist dochter ook geen achternaam. En de beschrijving bij de derde boom links was voor mij ook niet heel duidelijk...

Toen dochter met de bso ging zwemmen was de jongen toevallig ook in het zwembad, en kwam ze wat meer te weten over hem. De afspraak werd gemaakt om vandaag te gaan zwemmen voor haar verjaardag. Ik heb dochter naar zijn huis gebracht, en vandaar uit zijn ze samen naar het zwembad gelopen.
Om vier uur stonden ze samen voor mijn deur, hij wou ook kennis maken met mij, en zien waar dochter woont. Ze hebben samen nog een uur buiten gespeeld.

Ik vind het leuk om te zien hoe verliefd dochter is. Ze word zo ontzettend snel groot.

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg dat ze elkaar zo gevonden hebben. En hij klinkt ook als een nette jongen, dat hij netjes wilde kennismaken.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met veel verbazing las ik altijd dat jouw dochter nog steeds dol is op barbies. Fijn! Maar (zeker nu) best apart. Icm al tijdje geinteresseerd in jongens snap ik t helemaal niet meer. Maar dat kan ook heel goed aan mij liggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Waarom zouden die twee interesses niet samen kunnen gaan?

      Verwijderen
    2. Volkomen met je eens, Nieuw Begin!

      Verwijderen
    3. Het een sluit het ander niet uit (gelukkig) :-)

      Verwijderen
  3. Erg vroeg voor verliefdheid;) Is hij ook nog maar 11 of ouder? Anders zou ik hiermee miss wel oppassen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij is een paar maanden jonger dan dochter, en net zoals zij is hij geestelijk ook wat jonger. Tot nu toe is het schattig, de kleffe dingen vinden ze allebei nog vies.

      Verwijderen
  4. Beste Nieuw Begin
    Het is al zo lang geleden dat we iets hoorde ...
    Gaat het allemaal goed met je ?
    We hopen van wel natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, Nieuw Begin. Ook ik hoop dat het allemaal goed is met jou en je dochter.
    Ik vind die arabische tekst wat vreemd, er stond nog meer.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop ook dat alles goed is met jou en jouw dochtertje.

    BeantwoordenVerwijderen