zaterdag 5 augustus 2017

Op vakantie

Vandaag is een grote dag waar vooral de meiden heel erg naar uit hebben gekeken, we gaan op vakantie. Dochter en buurmeisje hadden vorige week hun koffers al helemaal klaar, en sinds gister waren ze de minuten aan het aftellen, tot vervelens toe.

Vandaag brengt mijn broer ons naar onze bestemming, in ruil daarvoor heb ik hem een dagarrangement gegeven zodat hij vandaag met ons mee kan doen en mee kan eten.
Maandag is mijn dochter jarig, en wordt ze alweer 11. Dat is dan ook echt haar dag waarop zij mag kiezen wat er gedaan wordt. Later vieren we haar verjaardag nog thuis voor de familie, en na de zomervakantie mag ze haar kinderfeestje houden.

Zelf kijk ik erg uit naar het drie dagen niet om half 4 te hoeven opstaan. Heerlijk. Het voelt als een luxe dat ondanks dat ik niet voor vervanging heb kunnen zorgen mijn wijk toch wordt gedaan. Om daar geen misbruik van te maken heb ik de afgelopen twee weken ook extra straten gelopen van bezorgers die weg waren.
Nu gaan we vier dagen heerlijk genieten van alles wat ze in het hotel hebben, en van de rust!

3 opmerkingen:

  1. Wens jullie een fijne vakantie en alvast gefeliciteerd met dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een hele fijne tijd. Geniet van je rust, die kinderen vermaken zich wel daar heb je op die leeftijd weinig omkijken meer maar.

    BeantwoordenVerwijderen