zondag 12 november 2017

Een nieuwe winterjas

Een tijdje geleden had ik voor dochter en mezelf een goede winterjas gekocht. Dat dacht ik in ieder geval. Mijn winterjas is goed warm, iets wat 's nachts echt niet erg is. Maar dochters jas bleek toch echt wel te koud te zijn. Helaas had ik nu nog geen geld om een nieuwe jas te kopen, dus moest ze tot haar ergenis een vest onder haar jas aan (dat is toch niet cool mam).

Toen we gister in de tussenstraatjes van het centrum liepen, zag ik dat de kringloop een aparte kledingwinkel had geopend. Ik ben nooit zo'n fan geweest van de kringloop in mijn woonplaats, het was een heel klein pand, en omdat ze maar 2 dagen per week 3 uur geopend zijn ook veel te druk.
Maar de kledingwinkel zag er ruim en mooi uit. We hebben 10 minuten gewacht tot hij open ging, en zijn toen gaan neuzen.

Makkelijk is nu wel dat dochter ook al de kleine volwassenmaten past, en we vonden een mooie (en warme) winterjas voor 6 euro. In de kelder bleken ze de boekenafdeling te hebben gemaakt, en ook daar hebben we allebei weer twee mooie boeken voor 50 cent vandaan.

Buiten heeft dochter haar nieuwe jas gelijk aangetrokken, en vond ze in de jaszak ook 1,55. Zo hebben we allebei enorm geboft :-)

4 opmerkingen:

  1. Dan was het helemaal een koopje! Geld nog in de winterjas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke verrassing dat er nog geld in de jas zat.
    Geniet er samen van. Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha wat een verassing geld in de jaszak

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne vondst! En top dat je dochter nu een lekkere warme jas heeft voor maar 6,-. Dat is geen geld!

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen